TV Guide (magazin)

Sa Wikipedije, slobodne enciklopedije
Idi na: navigacija, traži
Question book-new.svg Ovaj članak ili neka od njegovih sekcija nije dovoljno potkrijepljena izvorima (literatura, web stranice ili drugi izvori).
Sporne rečenice i navodi bi mogli, ukoliko se pravilno ne označe validnim izvorima, biti obrisani i uklonjeni. Pomozite Wikipediji tako što ćete navesti validne izvore putem referenci, te nakon toga možete ukloniti ovaj šablon.
TV Guide Logo

TV Guide je ime dva sjevernoamerička sedmična magazina o TV programu, jedan u SAD-u, a drugi u Kanadi. Iako ova dva magazina dijele isti ime i logo, posjeduju ih različite kompanije, a i sadržaj ova dva magazina nije isti.

Glavni dio magazina je sedmični raspored TV programa. U magazinu se, također, nalaze vijesti o televizijskim dešavanjima, razgovori sa poznatim osobama, itd.

Sjedinjene Američke Države[uredi | uredi izvor]

Nacionalni TV Guide je prvi put objavljen 3. aprila 1953. godine. Na njegovim prvim koricama nalazile su se fotografije Lucille Ball i novorođenog sina Desi Arnaz, koji se zove Desi Arnaz, mlađi

TV Guide je u vlasništvu Gemstara, a kojeg posjeduje komplanija News Corporation.

Kanada[uredi | uredi izvor]

Mnogo godina, kanadsko izdanje magazina TV Guide dijelilo je identičan sadržaj sa američkom verzijom. Počevši u kasnim 70-tim, kandska verzija magazina totalno se odvojila, te danas objavljuje različite priče , najčešće sa fokusom na kanadska dešavanja. Magazin, koji koristi samo isti logo kao američka verzija, objavljuje Transcontinental Media. 2004. godine, magazin je promijenio format veličine, od standardne veličine za magazin u veći format (sličan formatu stripa).

Također pogledajte[uredi | uredi izvor]

Vanjski linkovi[uredi | uredi izvor]